Tommi Fors sai Vuoden Sikateko -palkinnon

30.06.2022 Suomen Sikayrittäjät ry.

Suomen Sikayrittäjät ry antoi huomionosoituksena vuoden 2022 Sikateko-palkinnon markkinointi- ja viestintäjohtaja Tommi Forsille. Hän työskentelee Snellmanin Lihanjalostus Oy:ssä. Tunnustus julkaistiin Farmari-maatalousnäyttelyssä Mikkelissä 30.6.2022.

Tommi Forsin johtamillaan markkinointitoimenpiteillä on edistetty merkittävästi kotimaisen possunlihan menekkiä. Mainonnassa ja viestinnässä on tuotu näkyvästi esille alkutuotannon keskeinen rooli suomalaisessa ruokaketjussa. Samalla kuluttajille on kerrottu avoimesti vastuullisen tuotannon tuotantotavat.

Suomen Sikayrittäjät, sikatalouden erikoisjärjestö, jakaa vuosittain Sikatekohuomionosoituksen henkilölle tai taholle, joka on merkittävästi omalla toiminnallaan edistänyt suomalaista sikayrittäjyyttä. Palkintona Tommi Forsille annettiin Taidetakomo Metalli-Mekan valmistama sika-aiheinen tuuliviiri.

Lisätiedot / haastattelut:

Tommi Fors, huomionosoituksen saaja puh. 044 796 6513, sähköposti tommi.fors@snellman.fi

Timo Heikkilä, puheenjohtaja, Suomen Sikayrittäjät ry puh. 0500 822 963, sähköposti timo@heikkilantila.fi

Ari Berg, toiminnanjohtaja, Suomen Sikayrittäjät ry puh. 040 566 7328, sähköposti ari.berg@sikayrittajat.fi