Opintomatka Etelä-Ruotsiin 25.-27.7.2016

07.07.2016 Suomen Sikayrittäjät ry.

Opintomatka Etelä-Ruotsiin 25.- 27.7.2016 Kaakkois-Suomen sika-alan toimijoille.

Tutustumme Ruotsin sianlihantuotantoon ja kotimaisen lähilihan käsittelyyn, jatkojalostukseen ja markkinointiin.

Tapaamme Sveriges Grisföretagare:n (Ruotsin sikayrittäjät) edustajia sekä keskustelemme Lantbrukarnas Riksförbundet:n (Ruotsin MTK) edustajien kanssa Ruotsin elintarviketuotannosta.

Selvitämme kuinka Ruotsissa tuottajahinta on saatu pidettyä hyvällä tasolla sekä miten kuluttajat ja elintarviketeollisuus on huomioinut kotimaisen ja lähellä tuotetun lihan käytön ruoanvalmistuksessa.

Matkan hinta on n. 350 euroa/hlö (alv 0%) hankkeen kautta. Hinta sisältää:
- lennot Helsinki- Kööpenhamina- Helsinki
- bussikuljetukset Kööpenhamina- Etelä-Ruotsi (Halmsted)
- hotellimajoituksen 2 hh

Hotellimajoitukseen kuuluu aamiainen, muut ruokailut jokainen maksaa itse matkan aikana.

Lisätietoja matkasta ja sitovat ilmoittautumiset viimeistään 18.7. mennessä hankkeen johtaja Ari Bergille, puh. 040 566 7328, sähköposti: ari.berg@sikayrittajat.fi