Ilmoittaudu mukaan Investoivien tilojen verkostoon

19.03.2021 Suomen Sikayrittäjät ry.

Investointihankkeen läpivienti on suuri ponnistus ja siinä on erittäin paljon asioita, mitä pitäisi osata ottaa huomioon. Asioiden miettimisen ja erilaisten asioiden selvittämisen tueksi on suunnitteilla Investointia harkitsevien verkosto. Ryhmä jakaisi tietoa, kokemuksia ja hyviksi havaittuja toimintatapoja. Ryhmä myös voisi auttaa asiantuntijapalveluiden, kuten rakennussuunnittelu, tarjouspyyntö, kilpailutus ja hankintasopimuspalveluiden hankinnassa.

Ryhmän toiminta on vapaamuotoista ja muotoutuu matkan varrella. Ryhmä voisi kokoontua reilun kuukauden välein pääosin etänä, mutta 1–3 kertaa vuodessa voisimme kokoontua livenä. Etätapaamisissa eri aihealueiden asiantuntija alustaa päivän aiheeseen minkä jälkeen keskustellaan. Livetapaamisen ohjelma määräytyy ryhmän toiveiden mukaan. Tapahtuma voisi olla kaksipäiväinen, missä yhdistettäisiin asia ja viihde.

Alustavia aiheita

1. Investointiprojektin aloittaminen
  2. Rakennussuunnittelu
  3. Investoinnin luvitus