Haemme projektipäällikköä Suojaa SiKana-hankkeeseen, hakuaikaa jatkettu!

03.07.2020 Suomen Sikayrittäjät ry.

Haemme määräaikaista
PÄÄTOIMISTA PROJEKTIPÄÄLLIKKÖÄ Suojaa SiKana- koulutushankkeelle.

Suomen Sikayrittäjät ry:n hallinnoimassa Suojaa SiKana - Sika- ja siipikarjatilojen tautiriskienhallinnan kehittämishankkeessa (1.5.2020- 31.12.2022) lisätään tuottajien, tiloilla työskentelevien henkilöiden ja eläinlääkäreiden tietoutta tarttuvista eläintaudeista ja niiden torjunnasta, jotta suomalaiset tuotantoeläimet pysyisivät terveinä. Lisäksi arvioidaan ja kehitetään tilojen tautisuojauksen tasoa ja hyödynnetään arvioinneista saatavia tai jo olemassa olevia tuloksia tautisuojauksen parantamiseen ja vertailuun pitopaikkojen välillä.

Haemme hankkeelle määräaikaista päätoimista projektipäällikköä, joka
- tuntee nykyaikaisen sika- ja siipikarjatuotannon (ml. kananmunasektori) käytännöt
- jolla on soveltuva koulutus joko eläinlääketieteen tai maatalouden alalta sekä kokemusta työskentelystä sika- tai siipikarjatuotannon parissa

- on yhteistyökykyinen ja omaa hyvät vuorovaikutustaidot
- on valmis matkustamaan kotimaassa hankealueella

Tarjoamme:
- mielenkiintoisen työn
- itsenäisen työnkuvan
- joustavat työajat

Projektipäällikön toimi alkaa sopimuksen mukaan ja kestää enintään hankkeen päättymiseen saakka. Hakuaika päättyy pe 10.7.2020 klo 16.00. Hakemukset palkkatoivomuksineen sähköpostilla osoitteeseen ari.berg@sikayrittajat.fi.

Lisätietoja tehtävästä www.sikayrittajat.fi, Sikayrittäjien toiminnanjohtaja Ari Berg, puh. 040 566 7328 tai Siipikarjaliiton toiminnanjohtaja Hanna Hamina, puh. 050 573 0773.