2. ASF-seminaarikiertue alkaa 23.2. Ylivieskasta

03.02.2017 Suomen Sikayrittäjät ry.

Aiheena tilatason tautitorjunta

Seminaarit alkavat klo 9.30 aamukahveilla (tarjoaa Atria, HKScan ja Snellman) ja päättyvät klo 12.30, jonka jälkeen on omakustanteinen lounas. Muuten tilaisuudet ovat maksuttomia osallistujille.

Seminaarin pääaiheina ovat ASF-hankkeen esittely ja toimenpiteet, afrikkalaisen sikaruton tilannekatsaus, tilatason tautitorjunnan arviointi Biocheck -kartoituksen avulla sekä sianlihamarkkinakatsaus ja bioturvallisuuden tärkeys liha-alalla. Seminaarissa luennoivat Eläinten terveys ETT ry:n asiantuntijat ja lihatalojen edustajat sekä Suomen Sikayrittäjät ry:n toiminnanjohtaja.

Sitovat ilmoittautumiset vähintään viisi (5) vuorokautta ennen kutakin tilaisuutta sähköpostitse ari.berg@ariberg.fi -osoitteeseen. Ilmoita nimesi, mihin tilaisuuteen osallistut ja mahdolliset erityisruokavaliot. Lisätietoa antaa hankejohtaja Ari Berg, puh. 040 566 7328.

Kiertuepaikkakunnat:

To 23.2. Ylivieska
Ravintola Lounatuuli, Tulolantie 23

Pe 24.2. Kauhava
Härmän kylpylä, Vaasantie 22, Ylihärmä

Ke 8.3. Huittinen
Kaupungintalo, Risto Rytin katu 36

To 9.3. Tampere
Ahlmanin Kartano, Hallilantie 24

Pe 17.3. Ilmajoki
Etelä-Pohjanmaan Opisto, Opistontie 111

Ti 21.3. Kouvola